62


Bir tane tavşan buldum dün gece. Donakalmış. Öyle bakıyordu bana. Çok kanlı canlıydı oysaki.Neden ama hiç kıpırdamıyordu anlamadım. Sonra madem böyle güzel duran bir tavşan var 62, ozaman ben de bu tavşanı hastaneye götüreyim diye içimden geçirdim. Baktım ki olacak gibi değil.Bir tane çok büyük bir binada herkes uyuyordu. Nükleer araştırma yapılacak, araştırmada değil, çok önemli birşey, ama herkes kayıp sonsuz bir gürültü, yaklaşan gerilim. var.

0 pabuç bağcığı:

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP