Ada yada Arzu

Otobüs camlarına kafa koyan insanlar var ki eğer saçları yağlı ise camda iğrenc haritamtrak bir tabaka bırakıyor. Ve bir de kızlar koyuyor o güzel saçlarını ben bile rahatsız oluyorum da onlar nasıl olmuyor anlamıyorum. Pasaklı insan dolu etraf. Ben hep elimi kafamın altına koyuyorum cama kafa dayamadan önce, yada elimdeki gaste vb. şeyleri koyarım. Ama zaten çok da uyumam ki ben. Ada sahillerinde bekliyorum. Fotokritikten bir fotoğrafımı bana sormadan çıkarmışlar. Aşırı şiddet var diye. Yaşasın şiddet. Güzel birşey şiddet. Zeki Müren'in de şiddet kullandığı zamanlar olmuş. Uzun zamandır kitap okuyamıyorum ayrıca. Çok bir dert halindeyim.
Dişilerden bahsetmek gerekirse, herşey inanmaya bağlı, eğer dişi olup olmadığına, içinde dişi olup olmadığına kafa yoruyorsa biri, she must check if she is believing on it or not. Böylece, eğer kadın kadın gibi hissediyorsa buna inanıyor demektir ve böyle bir durum varsa korkulur bu kadından.
Kaçın oralardan.

1 pabuç bağcığı:

sPa 10/04/2006 5:20 pm  

Bilemedim hangi fotoyu kaldırdıklarını merak ettım?
Öte yandan i am not%100 woman i am a human being from Eve creation.

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP