kanon

bayramdanda aile ziyareti yaptım. el öptüm. değerlere çok saygılıyım. acayipim. yemek yedim kilo almış olabilirim. 24 adlı diziye sarmış olabilirim. bayramda verdiler bikaç bölümü. ekonomi tıkırında ayrıca. kriz var. nisanda belki kriz bekliyor bazıları ama başkaları da diyor ki çok yabancı yatırım geldi onlar kriz çıkarttırmaz. mantıklı. büyük ev partileri gelsin. bir arkadaşım bana hediye edilen bir şeyi kendisine hediye etmemi istedi. vermedim . hediye sana gelmişse verilmez. kulağa küpe ola. evden eski plaklar buldum getirdim onları dinledim ama sanki sorun var gibi pikapta. belki pikapı açabilirim. eski oyuncaklarıma baktım hepsinin içini açmışım ve sonra toplamamışım. annem sen bunu hep yapardın dedi ama denden (") kullanmadan söyledi bunu bu yüzden ben de pek aldırış etmedim.
eski bayramlar diyenlere tokat atılır mı?
şarkı şöyle diyor:
herkesle dalga geçtin ooh olsun.
ektiklerini biçtin ooh olsun
az mı çektirdin bana kül oldum yana yana
sıra geliyor sana oh olsun

ooh olsunlar kanon.

0 pabuç bağcığı:

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP