Kar yağdı

Böyle bir fotoğraf çektim pek beğenen çıkmadı. Oysaki ben beğeniyorum. Yanlış mı yapıyorum?

3 pabuç bağcığı:

sPa 10/17/2006 5:12 pm  

SI harflari cıkmasaydı begenecektim sanki

alice in wonderland 10/18/2006 6:23 pm  

Doğruların tarif edildiği yerde daima 'yanlış'lar da vardır. Doğruyu yapmak isteyenler o doğrunun tarifleri peşinde şizofrenik bir arayışa girerler. Bütün mesele tariflere göre mi yaşamak/yapmak istediğine karar verebilmektir bence ki o ana vardığında doğru arayışını zaten reddetmiştir kişi. Bu reddin sonrasında geriye sadece beğeni mi kalır bundan emin değilim.
"Yanlış mı yapıyorum?" soruna özetle yanıtımdır. Soruna teknik bir yanıt vermek yerine sorunun dibini dinamitlediğim için kusura bakma.

thelunatic 10/20/2006 12:33 am  

bazen bazı şeyleri yıkmak için dinamit gerekir. yıkmak gerekir

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP