Rear Window


Blogla beraber kendime başka alışkanlıklar da edinme zevkine nail olmayı planlıyorum. Mesela artık her gün en az 1.5 litre su içmeye başladım. Çok fazla işetiyor ama. Bir de düzenli biçimde birilerini gözetlemek istiyorum. mesela karşı apartmandaki komşumun iki kız olduğunu farkettim. Yemek masalarını topluyorlardı ben gördüğümde, kızlardan biri sütyeninin balenini düzeltti, öbür kız ona birşeyler söyledi güldüler. Film gibi, acayip bambaşka bir dünya, bunun örneklerinden biri "cammekan" adlı filmde görülebilir. Kim görebilecekse? Neyse şimdi bir tane opera bir tane de rus dürbünüyle daha detaylı inceleme yapacağım. Burdan ifade etmek isterim ki kimsenin özel hayatına karışmayacağım. Ya cinayeti ortaya çıkartırsam. O zaman da kızacak mı insanlar bana? Filmde öyle oluyordu.

2 pabuç bağcığı:

alice in wonderland 10/06/2006 12:59 am  

Ama filmde cinayet var mıydı? Ortaya çıkan bir şey var mıydı yani? Adam haklı mıydı? diye sormak isterim, filmi yeni izlemiş biri olarak. Ya da bu soruların yanıtı var mıydı?

phoenixia 10/14/2006 1:26 pm  

cinayet neydi..katil olmak için ne yapmak gerekiyordu.. ya da katil olmak işten bile değil miydi...ve hepimizi birilerinin uşağı..katil de uşak olduğu sürece cinayet hep vardı...

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP