10 Things You must Do Before you Die -2


(For Muslims)
Get up very early in the morning and go to the mosque for the morning prayer.

5 pabuç bağcığı:

alice in wonderland 11/07/2006 8:24 pm  

Hmm. Muslims already do so, fyi.

thelunatic 11/08/2006 1:50 am  

fyi?
did you ever do it? no?
so do it.
it does nothing to do with muslims. its to do with something that so many people do and you dont.
i will be an alcoholic so soon.

alice in wonderland 11/08/2006 5:19 am  

am I a muslim? no. do I need to do it because others do? no. do I get up at five and celebrate the sun? no either. bir de neden ingilizce yazıyoruz onu da anlamadım.

phoenixia 11/08/2006 9:18 am  

birşeyi düzeltmek istedim.. sonra o şeylerin iki farklı şey olduğu bilinerek,farklı iki örnek verilmek istenerek yazıldığını düşündüm ve vazgeçtim..
en azından fikrim olması açısından denerim birçok şeyi..yeme-içme mevzuunda daha çok...
ama bazı şeyleri denediğimiz zaman bile fikrimiz oluşamaz onlara dair.. ki daha kötüsü, fikrimiz oluşup bir de hoşlandığımız zaman olur..:))

thelunatic 11/08/2006 9:48 am  

yahu oraya sadece muslimler için yazmam hata olmuş sonradan farkettim. ama ister ol ister olma benim demem o ki kalk bi sabah git camiiye. dua et veya etme inan veya inanma git bi bak bakalim neoluyor orda. gitmeden ölmeyin.

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP