fil

ECevit ölmüş. Geçmiş olsun. benim de böyle bir korkum başladı şuan. dolapta saklanan pizza yiyerek ölünebilinir mi mesela?Ayrıca bu dolaplarda saklanan ve sekizli üçlü (üçlü beşli de ama sekizli üçlü deme) pizzalar vakti zamanında bir filmde ki güzel ve çok özel bir filmdir şöyle denilen cümleyle bağdaşabilir (cümle saçmalaması): "everything is single serving..." gibi bişi. bu filmin adını söylemicem ama.
age of empires güzel bir oyun aynı zamanda onu oynıcam birazdan. kafayı takabilir insan. neşe de doluyor insan. alper tunga öldü mü gibi bir şiir okumak istiyorum ayrıca :

alper tunga oldu mu?
issiz acun galdi mi?
feleg ocun aldi mi?
imdi ureg irtilur.
biraz da nietzcheden bahsedebilirim. nietzche ne nihilist nede postmodernistir. böyle biline.
toplu taşıma araçlarından birinde bir şöyle bir sahneyle karşılaştım.
güzel bir kız oturduğu koltukta çok kötü durumda durmaktadır. ahlayıp oflamakta ve sanki hamiledir. lakin yanındaki yaşlı teyzeler kızcağıza dikkatle bakmasına karşın kıza "yahu kızım neyin var hamile misin?, ben de gebeliği önleyici hap var verem mi?" dememektedir.ama bakmaktadır. yanımda olsa ben verecektim nerdeyse. neyse kız trenin acil "imdat indirin beni" kolunu çekip tirenidurduktan sonradır ki kadınlar "ayy hasta yavrucak galiba" gibi şeyler konuştular aralarında. fiskosfiksosfiskosmasası. e be kadın kız orda ölür gibi olurken niye bişi sormadın söylemedin.Dana! dedim ben de kadınlara. kadınlar da beni çaya davet etti. bu yazıyı da kadınların evinden yazıyorum.
fin.


2 pabuç bağcığı:

spa 11/06/2006 6:27 pm  

Filleri severim; nedenini hep merak etmiştim;evde salonda,odamda hep filler var küçük küçk
, sonra sezen aksu'nun da fıllerı sevdıgını ve daha sonra da filin aslında seks anlamı tasıdıgnı ogrendım.

thelunatic 11/07/2006 12:48 am  

yani evindeki filler seks mi?

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP