Koku

Kadınlara dair en etkileyici şeylerden bir tanesi kesinlikle kokuları. Bu yüzden yakında kadın kokusu saplantısı oluşabilir bende. Her geçen güzel kadının arkasından sapık bir biçimde koku almaya çalıştışmam ayıp mı acaba?

6 pabuç bağcığı:

indis 11/06/2006 2:12 pm  
This comment has been removed by the author.
agalma 11/06/2006 10:27 pm  

koku dejavu etkisi yaratan en basarili tetikleyicidir ayni zamanda.cok guzeldir o anlar.
ya da gecmisi cagirir zihne.tam cikartacagim dedigim anda hemencecik kaciveren bir ani,hissi hatirlatan koku duydugumda ben de takilirim birilerinin pesine.

thelunatic 11/07/2006 12:48 am  

ya koku kadar güzel bir şey olabilir mi diye düşünüyorum. of.

alice in wonderland 11/07/2006 4:10 am  

kokudan kokuya farkeder tabii. bir de parfümle sade ten kokusunu birbirinden ayırmak gerekiyor, hangisi? kendilerini parfüme bulayanları hiç anlamıyorum, her yemeği "dressing" ya da ketçap ile kaplayan amerikalılar gibiler. yani parfüm tenin bir parçası gibi olmalı, nerdeyse yokmuş gibi, hangisi parfüm hangisi ten ayırdedilmemeli. ama ben birini kokusuyla hatırlamanın ne kadar yaygın olduğunu merak ediyorum. yani, birini veya bir şeyi kafamızda canladırdığımızda hep bunun görsel bir şey olduğunu varsayarız, nedense diğer duyuları kapsadığını unuturuz. bir şeyin tadını hatırlamak gibi, birini düşündüğümüzde kokusunu da hatırlayabiliriz. yani, hatırlarım. yani, canlanır. yani, can kokusu.

Burcu 11/07/2006 1:05 pm  

alice in wonderland'e kesinlikle katılıyorum. parfüm asla ten kokusunun önüne geçmemeli. herkesin ayrı bir ten kokusu var neticede ve o koku o kadar eşsiz ki, bunu bize ait olmayan ve pekala baskalarının da satın almıs olabilecegi baska kokularla örtmenin manası yok. benim esas takık oldugum konu su: mesela sevgilinizi opucek, sarılcaksınız, yaa dur banyo yapmadım ben bugun, terliyimdir diyor. eğer bu kişi, insaatta calısmıyorsa, boyacı diilse, ya da ahçılık yapmıyorsa, ya da o gün 8 tane lahmacun yememişse, koksa koksa kokabilecegi ter seviyesi hepimizinkiyle az cok aynıdır. yani dogaldır, kendi kokusundan bişiler tasır falan. ve haliyle guzeldir! yani lutfen sevgililere sesleniyorum, sevgiliniz size sarılmak opmek koklamak istediginde, banyoya ya da parfum aramaya kosmayın. hatta terinizden tiksinen bir sevgiliniz varsa onu hemen terk edin.

thelunatic 11/07/2006 1:41 pm  

you cant catch the train by trying to buy a ferrari, you can catch it with a bike.

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP