neriman kalemkutusunda

Can sıkıntısına bira iyi geliyor. Alkol bütün kötülüklerin anası olduğu kadar bütün rahatlamaları da sağlayabilir. Son bir haftadır çok alkol tüketmekteydim. bunun acısını yaşlanınca çekecek miyim. Eğer yaşlanamama ihtimalimiz varsa neden sürekli yaşlanmayı düşünüyoruz. Sırf bu yüzden daha fazla bira ve sigara içebilirim. çok bira içiyorum adlı şiirimi paylaşıcam şimdi oyuncakla.
ayrıca şunu da beyan etmek istiyorum. ecevit öldü öleli herşey değişti. Artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. Yarın öbür gün bir başka siyasetçi daha ölecek ama burada adını açıklamak terbiyesizlikle eşdeğer görülebilir diye korkularım var . ve beni korkularım yönetiyor. yönetici korku... üç noktayla biten kelimeler kullananlara hamama gitmelerini ve orada temizlenmelerini salık veriyorum ayrıca.

kalemkutusunda kalemkutusunda.
neriman kalemkutusunda.
eğer bir öpücük verirsen
sıçrar tavanarasına.

2 pabuç bağcığı:

indis 11/10/2006 2:36 pm  

çok komik bi şiiiiiir olmuş tebrik ediyorum :O

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP