Sanatsal aktivite

çok sanatsal bir workşopa katıldım bu sabah gerçekleşenleri de kopi paste ettim.

bitane yaşlı bi kadın var dikişçi
onu bekledik
sonra o geldi
işte zaten 1020 gibi anca başladık sonra herkesden foto istemişti kadınlar herkes sırayla anlatmaya başladı işte bu foto şu falan diye, ansiklopediden
bulmuş bir mayıs olaylarını
solcu sözümona
ben bunu yapıcam dio
benim de yanımda çağıl ikimiz çevirmen olduk
yok neymiş bi bi mayıs bi de 6-7 eylül olayları
aferin
neyse herkes foto gösterip ne yapmak istediğini söyledi workşopçu kızlar da o dediklerini post-itlere yazdı. sonra ara verildi bu arada ben her konuşanın fotosunu çektim
insanlara kurabiye tuttum
ki bayat aldığımız kurabiyeler gelmişti sonra belli başlı başlıklar altına koydu kızlar o post itleri
o başlıklarda şunlar oldu
** sound
** square
** duality
** fun
pek hatırlamıyorum
ona benzer şeyler

buna göre çok büyük bi harita vardı iki metreye bir altmış falan onun üzerine bernardo cam yaptırmış camı haritanın üzerine koymuştuk zaten elimize boardmarkerlarla herkes grup grup kendi topicleri için nerelerde ne yapacağını çizdi ben de atillayla beraber sound üzerine çalışmayı uygun bulduk yani taksimin ses ve gürültü haritasını çıkarmak gibi bişi ama desibel ölçer bişi lazım bunun için bi yerden bulup taksim meydanı, gs meydanı tünel meydanı gibi yerlere yerleştirip ses haritasını çıkarıcaz bunu konuştuktan sonra atillayla fotoğrafçı muhsin geldi radikalden ben sorumluydum ondan neyse çekti fotolar biz masa başında çalışırken ama bitanede herkesin olduğu toplu foto istiyordu onu nezaman çekerim diye sordu bana ben bi beş dakka sonra falan olur herhalde dedim ama bu sırada korhan ve orhan geldi. neyse onlar gelince
bernardo onlara hayran gibi davrandı ve bu adamlar bizi gezdirsin veb izim yaptığımız haritayla ilgili olarak anlattsınlar adamlarda taksimin tarihinden ve yerleşim planlarından falan bahsettiler ki bizim yaptığımızla alakası olmayan bişi sonra ben çinsiaya ne bu böyle olmaz dedim bizim olayımız bu değil ki o da berniye söyledi ama berni korkak biraz onun için kafa sallayıp elinde kamerasıyla konuşulanları çekmeye devam etti sonra ben fotocu bekliyor diye rahatsız oldum ki 40 dakka falan bekledi bu arada gidenler olmaya başladı bende sıkıldım bide çağıl da gitmişti ve çeviri işi de canımı sıktı bak dedim insanlar gidio şu fotocu da beklio çeksin bizi adam sonra gidelim berni dur hop hip falan dedi ama çinsia aslan organize etti orhan da fotocuya e çekme neden çekion gibi bişiler dedi muhsin de lazım falan dedi sonra da çıktım ben ipod dinleyerek yürüdüm meydana otobüse bindim

0 pabuç bağcığı:

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP