yürüşüne göre kadınlar

İnsanları ayakkabılarına yani pabuçlarına göre sınıflandırmak doğru birşey olabilir. SInfılandırmasak bile kimin netür pabuç giydiğinden yola çıkarak o zat hakkında bir çok şey söyleme şansına sahip olabilir biri. Ayakkabıdan sonra da yürüyüşten yola çıkarak o kişi hakkında fikir yürütebiliriz. Boş zamanlarımda çok sevdiğim uğraş:

şimdi ise kadınları yürüyüşlerine göre kategorize etmeye başladığımı buradan beyan ediyorum. Buna göre şöyle kadınlar var:

1. etrafına bakmadan, gözleri ileride tek bir noktaya bakan, odaklanmış, vücud olarak dik duran, dünya patlasa faretmeyecek gibi duran kadınlar

2. topuklu ayakkabıları olan, iki eliyle pantolon yada eteğini yanlarından tutan, ayakları içe bakarak yürüyen genelde sarışın kadınlar

3. bir eli herzaman çantasının kulbunda, gözleri hızlı hareket eden, hızlı yürüyen kendine güvensiz kadınlar

5. hafif kambur el ve kolları vücudundan ileride ve dışa doğru açık ayakları dışa doğru biraz fazla açık olarak yürüyen kendine güvenli ve erkeklerle yarış içinde olan kadınlar

4. elinde sigara etrafındaki hiçbir şeye dikkat etmeden ileriye doğru giden ama vücuden yorgun duran kadınlar





devam etmek üzere.





3 pabuç bağcığı:

alice in wonderland 2/13/2007 6:53 am  

iyiymiş :) sınıflandırma bulaşıcı bir hastalık mı, çok eğlenceli ama.
hangi sınıfa girdiğimi tahmin ediyorum, karşıdan annem gelse tanımam, ki başıma geldi gerçekten, sonra söyledi bana: "yanından geçtim beni görmedin hüüü" diye. lisedeydim, yanımda arkadaşlarım var diye beni utandırmak istememiş. bu da bir anı-yorum oldu.

thelunatic 2/13/2007 10:41 am  

sınıflandırarak bitirdiğin bu anı-yorum için teşekkürler. bu post sonrası herkes kendisini seçicek ben beş numarayım on numarayım diye. hizmet bu.

Ben 2/19/2007 1:43 pm  

Benim icin uygun bir secenek yoktu listede. Belki de ücünü birlestirirsem uygun bir sey cikabilir.
Sevgili siniflandirmaci, birinci kategorideki kadinlar (dünya patlasa farketmeyecek gibi duran kadınlar)bilincli olarak mi boyle bir imaj olusturuyorlar? dunya patlasa aslinda herkesten once onlar mi fark edecek?

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP