did you enjoy last night


Spam meyiller az geliyor bana. thunderbird kullanıyorum diye oluyor bu sanırım. ama normal yerden meyillerime bakınca spam başlığı altında yüzlerce spam buluyorum ki bunlar arasında çok komik şeyler oluyor. mesela açıp da bakalım diye subject'i Re: olan dolu meyil oluyor. yani ben birisine meyil atmışım da o da bana cevap vermişmişmişmiş gibi. bak sen. valla heyecanla bekliyorum cevabı. Bir tane de şöyle bişi vardı ki bayıldım ona da : "did you enjoy last night?" acayip güzeldi valla dün gece. kimle konuşuyorsam.

0 pabuç bağcığı:

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP