kahraman olurum

Moda ve alışveriş eki vermiş gazete farkında değilim yani gazete bitmiş eki başka bir kenara atılmış hain eller tarafından. birileri bu ülke üzerinde oyunlar oynuyor. kim bunlar? 990 sayfası reklam olan 1500 sayfalık kadın dergileri elle kelle gibi dergilerinin hap versiyonu olmuş bu gaste. gazete gaste mi okunur. gastede çok güzel kadınlar var. bu senenin modası canlı renklermiş. ooh ne güzel. kısalar da modaymış. herkes kısa giysin. herşey başa dönüyor. tarih düz ilerlemiyor dönüp duruyor. döngüsel fasit daire. bana basit deme. freud daha öğrenciyken "ben ilerde müthiş bi adam olucam hayatımı araştıracak röportajcılar geçmişimle ilgili bilgi almasın aman" diyerek bütün mektuplarını falan yakmış. ben de kahraman olucam o yüzden bu blogu silicem.
of

7 pabuç bağcığı:

Ben 3/29/2007 11:04 pm  

bu sene moda olan miniler gecen senelerdeki gibi mini sexy degil mini elegantmis.
mektup dedin ve aklima bir cok sey geldi. bu konuda da yazmali.
Silicek silmiycek oynadim, silmiycek cikti:)

Anonymous,  4/09/2007 9:22 pm  

the eternal return of the same

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP