Başbakana açık mektup

ford mustang diye bir şarkı var.önemli kendisi. tabii erdoğan da önemli bir şahsiyet. yılmazı var tayyibi var. tayyip ne dinci bi isim ya. direk terlemiş bıyıklı bir erkek çocuk ismi yani. bu kadar mı olur. olmasın. yaşasın başbakanımız. bana biraz borç verin. bence tayyip abiden borç istesem bana verir. ama sonra burnumdan getirebilir. kızar içki içiyorum diye. ama her halükarda bunu düşünmek mantıkklı olabilir. buradan başbakana açık mektup yazıyorum:
"sayın başbakanım, size karşı olan sevgim sonsuz, bana bir miktar borç verirseniz gelecek 15 yıl daha cumhurbaşkanı ve başbakanı sizin istediğiniz şekilde oy kullanmak suretiyle seçicem, benim oyum boşa gitmesin. borç miktarı minimum 20,000 YTL dir. öptüm"

8 pabuç bağcığı:

justine_therese 8/27/2007 5:17 pm  

öyle öptüm möptüm dersen vermez. kandilini falan kutlasana adamcağızın.

thelunatic 8/28/2007 12:07 am  

kandilinizi kutlarım başbakanım

Anonymous,  8/28/2007 12:44 pm  

banka hesap numaranı vereceksin ki, talebine karşılık verelim evladım, değil mi ama?

thelunatic 8/28/2007 3:28 pm  

aaa başbakanım.amanın
beni telefonumdan ararsanız hemen ileteyim.

Anonymous,  9/10/2007 12:32 pm  

herşeyi tek tek söylememiz mi gerekiyor, şeker yavrum, telefonunu ver öyleyse, değil mi ama?

Anonymous,  10/12/2007 6:01 am  

saçmalık gerek, yok mu yeni saçmalıkların?

Anonymous,  5/19/2008 10:55 am  

Ermeni meselesi hakkinda muhim bir yeni video'yu bildirtmek istedim.

There are over 2,000 on YouTube regarding the Armenian genocide issue, and most of them present the Armenian perspective. This was a refreshing one that provides a needed counterweight:

“Stillfester Balloney’s Armenian Genocide EVIDENCE”

http://www.youtube.com/watch?v=FDjK9wJKCgw

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP