Varlığım türk kadınlarına emanet olsun


Varlık konusuna epey bir zaman kafayı takmış ve varlığımın nedenini kafama bağlama çalışmalarım sonrasında bugün şunun farkına vardım ki, varlığım türk kadınlarına emanet edilmeli.
bir kere varlık dediğin şey zaten sorunlu, iki elin iki parmağının tavşan kulağı şeklinde oynaması suretiyle ve arasında problemetik'ken, bir nesnenin varlığını çevresindekiler belirler diye tartışmalar yapıladururken, ben bir erkeğin varlığının tamamen kadınlara yönelteceği ilgi üzerine olduğu tezini ortaya atıyorum ey dadaşlar.
bir kere adamı adam yapan zaten (adam gay değilse) kadınlar - kafa yapısından vazgeçtim, zekadan vazgeçtim - ve o kadınlar ki ilgi görmezlerse eğer o adamı var etmezler, ediyorlarsa da o adamı kullanıyorlar demektir, o kullanmayı da isteyen istediği gibi algılayabilir, çeşitli versiyonları var malum.
pragmatizmi en çok kadınlar sevdi
Konu başlığı altında devam etmek.
Kadınlar o adamları istediği hale getirmekte birebir, anne-babanın yıllarca bulamadığı, kelin başına süremediği ilaç gibidirler. ve bu hallerinde birinci etken, fatallik değilse eğer pragmatizmin kendisidir.
bu yüzden kapitalizm de kadınları çok sever diyecek kadar basitleşip ileri götürebilirim işi.
Demek istenen o dur ki, varlığımı o çok sevdiğim kadınlara borçluyum. onlar olmasa, sanmayın ki ben işimle, anamla, kafamla, eşek gözümle varolabileceğim. zaten kafamı kafa, eşek gözümü eşek göz yapan onlar değil mi? (çok tehlikeli cümle)
selam.

5 pabuç bağcığı:

jazzy cat 8/04/2009 10:46 pm  

tezin aklıma yatıyor gibi...ama tüm insan cinsini de icine alabilir,aslinda en masum iliski bile al gülüm ver gülüm iliskisidir.bunu da bir düsün.

thelunatic 8/06/2009 9:58 am  

al gülüm ver gülüm herşeyin temelinde var tabii ama kastım, bunun nasıl bazen çok bilinçli bazen bilinçsiz yapıldığıdır.
beni türk doktorlarına emanet ediniz.

merve 8/09/2009 7:23 pm  

sen artik Turk Doktorlarina da emanet edilsen, sanki biraz gec kalinmis ama vardir her derdin bir caresi, bu kadin arizasi da elbet bir gun cozulecektir hic suphem yok ki...

Anonymous,  8/25/2009 12:23 am  

Varligini turk kadinlarina emanet eden ey cesur Turk Erkegi, varliginin yanina fayda saglanabilecek birkac seyi ilistirmelisin ki, sen de bilincsiz tuketilmeyesin!

ne ilgi arsizligimiz ne faydaciligimiz kaldiysa da, yazinin sonunda bir toparlama olmus:)

mademki "izm" leri seviyoruz biraz daha objectivism lutfen

alice in wonderland 8/26/2009 8:44 am  

şincik, gene kötü olucam ama, bu yazıya seçtiğin foto çok şey anlattı bana: "unforgivable woman".

sonrasını getirmiyorum, grekoromende kalayım ben :)

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP