çocuğun ismi ne olsun?

çok geç olmadan çocuk yapmanız gerekebilir. sonra çok geç olabilir. Yani yine yavrulanır ama bu yavru sağlıksız olabilir. hadi sağlıklı oldu diyelim, bu sefer de aranızda çok yaş farkı olabilir. bu yaş farkı nedeniyle iletişim sorunları çıkabilir. Mesela, siz ipod dinliyor ve biliyorsunuzdur ama velet ipoda kaka gözüyle bakabilir. böyle bir sorun. olmayadabilir. olmaya da bilir. olmayada bilir. olma yadabilir. ama 35 i geçirmemek gerek doğurmak için. doğurunca ne olacak?mutlu olacak anne, baba da mutlu olur ama bir süre sonra bu mutluluk azalabilir. Baba daha potansiyel azalmak için. sevgiden.çocuğa karşı.nokta. sonra isim düşünmek gerekecektir. isim bulmak da zor iş. bugünlerde (postmodern ya hani) isim bulmak zor. canla bitmesin kafi. çocuğunuzun olma arefesinde içki yasaklanabilir. sigara haşa.haş'a. sonra artık arkadaşlıklar da evli çiftlerden seçilmeli. yoksa çocuk ortalıkta ağlarken sürekli peşinden koşmak lazım gelir. Ama başka veledi olan aileyle arkadaş olursanız onların velediyle sizin veled çiftleşebilir belki. siz de güzel güzel oturma odasında hoş beş yaparsınız. herşeyden önemli olan şey dışarı çıkmayı engeller çocuk. o kötü. şimdi hadi sinemaya gidelim denilemez. neden çocuk ne olacak?bakıcı çağıralım hayatım?Bakıcı istemiyorum, bakamazlar yavruma. Ama adı üstünde bakıcı ya, bakar belki hayatım?istemiyorum sinema minema, al bi film oturup izleyelim.Aldım canım bak bu süper bir film hani bir ay önce gelmişti gidememiştik. Aa a evet, ne iyisin. Hadi koydum filmi gel. Dur çocuğu emzircem. Peki canım bekliyorum, ben de çay koyayım. Evet güzel olur. Canım çay oldu hadi gel. Hah geldim. Muck muck. Işıkları kapatıyorum. Tamam. Başlıyor bakbak...Of acayip yapmış adamlar. A a çocuk ağlıyor. Sen gidiver be canım biraz salla bakalım. :(
(ben de ağlıcam ama canım)

0 pabuç bağcığı:

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP