blog yazarından

Bir önceki postuma gelen biton yorum sonrasında ne diyeceğimi bilemedim. Ama enteresan anonimler benim hakkımda söz sahibi olmuş garip olmuş. Kapımı çalan kimse olmadı ama onu da söyleyeyim. en son gelen yorum da hoş: ya nefret ettiğimi sanıyorsam?
denge isimli zatı tanıyorum sanırım. bu paradoksal soruyu sorduyu tanıyorum en azından. buna karşılık ki zaten yazmayı düşündüğüm şeyleri şöyle sıralamak gerek:
**içim o kadar çok acıyor ki ne kadar içki içeceğimi bilemiyorum. içim neden acıyor diyenlere ne diyeceğimi de bilemiyorum. çok şey oluyor hayatta denilebilir belki. belki de şu sıralar depresif olmuş olabilirim. kafam bozuk mu okadar emin değilim ama. buraya bile bu kadar samimi şeyler yazmayı umursamayacak durumdayım yani.
**birgün elimde hiçbir şey kalmayacak. hergün bunu görüyorum. yalnızlığı gidermenin yolu yok. her beni umursayan bir süre sonra beni hatırlamayacak. acayip acı bişi buda.
**ilişkilere baksan orada da durum çok saçma. hiç bir tek ilişkiye bile inanmıyorum. zaten neye inanıyorum ki. ama ilişkilerin hepsi bir gün bitiyor oluyor. onca güzellik onca emek elde duran buz kütlesi eriyip yerlere akıyor elin arasından. bakakalıyor insan.
**ben neşeli biriydim neşem nerede?
**konsantre olamıyorum. birisi bana meditasyon öğretsin.
**huzurlu olmak isterken bu kadar huzursuz olmak nedemek biri de bunu açıklasın.
**atın beni denizlere.

7 pabuç bağcığı:

indis 12/29/2006 9:08 am  
This comment has been removed by the author.
phoenixia 12/29/2006 1:31 pm  

gerçekten huzuru aradığımızdan emin değilim..neyse..
içimi burkuyo ,sevdiğim insanların iç acılarını duymak ve duyumsamak.. gerçek anlamda benim yapabileceğim birşeyin olmadığını, herşeyin kendinde olduğunu bilmek de elimi bağlıyor..
ama yine de, eğer birgün düşüyor olduğunu hissettiğinde,seni yukarı çekemeyecek olsa da, düşmeni engelleyecek bir ele ihtiyacın olursa,bağlanmış olanlar benimkisi...
edebiyat olsun diye yazmadım..

Anonymous,  12/29/2006 10:47 pm  

Sen beni tanimiyorsun, mumkun degil cunku ben seni tanimiyorum Senin bloguna nasil geldigimi bile hatirlamiyorum. Huzur konusuna gelince.... Hangi dilde olursa olsun bir kelimeyi defalarca tekrarlayinca o kelimenin anlami kaybolur. Baglantiyi kurabilecek misin bilemiyorum; zaten varolan huzur, nese, konsantrasyon onlara gereginden fazla onem verilince rahatsiz olup da kaciyorlar mi?

thelunatic 12/30/2006 1:56 am  

gereğinden fazla önem vermeden de olmayabiliyorlar denge.

thelunatic 12/30/2006 1:56 am  

ve gerçekten huzuru ararken başka şeylere takılıyoruz phoeniksia.

phoenixia 12/30/2006 3:18 pm  

eşya-şeyin çoğulu anlamında- arandığında bulunmaz.. bulunduğunda aranıyor olmaz; aklından uçup gittiği bir vakit,aa pat diye önüne çıkmış..

her olgu üzerine böyle düşünüp yaşayamıyoruz ama..
tespitler, sonuçlar, çıkarımlar; bazen net görmemizi sağlayan gözlüğün üzerindeki kirler oluveriyor..gözlüğü çıkardığın zaman gördüğün bulanık görüntüyle, taktığın zamanki görüntüden hangisi en doğru bilemiyorsun.. gözlüğü bi sileversek halbuki..

Anonymous,  12/30/2006 11:23 pm  

hayat bu, takma fazla kafana... böyle devam :)

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP