neler oldu neler?

uzun zamandır canım hiç yazmak istemedi. Garip bişi oluyor üzerimde baskı hissediyorum ama nedense. Bu yazmadığım zamanda çok sular aktı. Hrant Dink öldü, Heroes'un ilk 10 u bitti. yada 11. az biraz film izlendi. bozuk faks makinası gönderildi. bir tane türkücü klibi kurgulandı. o yetmedi klibi çekmeye gidilmeye hazırlanıldı. hep pasif cümleler kuruldu. web sitesiyle ilgili iş yapılması gerek. of. sonra başka bi web sitesiyle daha iş yapılması gerek. e biraz ben uğraştım sıkıldım. sonra oyun oynamya başladım. mediaval II: total war adlı oyun. amanın. iki gündür başından kalkamadım. ne garip bişi. uzundur ilk defa böyle oldu. sabah 6:10 a kadar oynadım. 1220 de telefonla uyandığımda açık oyuna tekrar başladım. neyseki saat dörtde gelirken bırakabildim. aman diyeyim.

sonra çok güzel bişi oldu. pazar günü ki bugün salıdır. çarşambanın gelişinin belli olduğu gündür, büyükadaya gittim tek başıma. bisiklete bindim. gezdim , gaste okudum, fotoğraf çektim. kendime geldim biraz belki.evde otur otur nereye kadar. hem tek başıma bişey yapmış oldum ki bu da çok önemli bişi oldu birden. zaten benden başka adada tek başına olan bir zat bile yoktu. ama ipodumu unuttuğum için müzik dinlemedim . bu da hoşuma gitti biraz. sonra dün de enteresan oldu. tek başıma dolandım biraz. eski arkadaşı gördüm firuzağa çaybahçesinde.

sonra evime yollandım yine. içki az içtim.

ama bir ara çok içtim geçen hafta perşembe günü değil ondan önceki perşembe günü. o gün karanlık bir gün oldu. gece de olabilir.

tezime başlamam gerek. bu arada yapılacak şeyler arasında şunlar var:

*tez meyili atıldı mı sorula

*tez konusunu konu eden meyil öğretmene atıldı mı

*dışarı yollanacak video ve fotolar organize edildi mi

*bir proje için çeviri yapılıp belli yerlere gönderildi mi bu çeviri

*başka bir proje için power point yapıldı mı

*başka başka bir proje için meyile cevap verilmezse ne yapılacağı düşünüldü mü? bu sıralar çok reklam yapıyorlar ya başkası aldıysa o projeyi neolacaktı

*e sergi yazısı yazmam gerekiyor sonra da göndermem gerekiyor

*yine yurtdışına gönderilen malzelemelerden cevap geldi mi

*tünelin oradaki yere gidilmedi neolacak

*barry white.

*its all rigght.

*hayatta ne iş yapıcam ben ya?

diye bitiririm. ve şöyle bi söz ederim :

/>vazgeçtim.







0 pabuç bağcığı:

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP