Reklam: Turuncu Makas Ps. Hizm.

Siz hiç çocukluğunuzla yüzleştiniz mi?

Çocukluğunuzla yüzleşmek size zor mu geliyor?

Sorunlarınızın nedenini bulamıyor musunuz? *

Turuncu Makas Psikososyal Hizmetleri sayesinde artık çocukluğunuzla yüzleşmek çok kolay. Bir telefonla sizi bütün hayatınız boyunca kovalayan sorunlardan kurtaralım.



0212 346 50 00



* Yapılan araştırmalara göre insanların sorunlarının nedeni iş yaşantısı, stres, maddi kaygılar değil bireylerin çocukluklarında ebeveynleriyle olan ilişkilerinden kaynaklanmaktadır.

1 pabuç bağcığı:

indis 1/15/2007 11:40 am  

durdum düşündüm.. zor geliyodu önce yüzleşmek... sonra karar verdim. aldım elime telefonu arıyorum.. ee ama meşgul, meşgul, meşgul... ulaşamıyorum.. cevap verin! yüzleşemeyecek miyim çocukluğumla, sorunlarımın nedenini bulamıycak mıyım... siz yetkiliden ricam telefon hatlarını çoğaltmak için turk telekoma bi dilekçe vermeniz.. beniiiiiiiiiiiiiiii

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP