when i was a child...

kafkanın davasını ancak bitirdim. süper sapıkça. yaşasın absurd. yaşasın dada. da-da. dada.

K. ne yapsındı?

öldü adamcağız.

bugün midem bi garipti. derindondurmacıda ikitane tavuk butu buldum. pilav yaptım. onları yedim. pilavın altı biraz yandı oyun oynarken unuttuğum için. biraz uyudum. sonra bir arkadaşla buluşmayayım mı?

neyse şimdi viski ve badem yemekteyim. şunu farkettim. mesela tadımın bademi satılıyor pakette markette. 200 gr. ı 7.00 lira, bi de amigonun var o da 200 gr. ama o 7.72. ben de gittim kuruyemişçiye. ondan aldım 150gr. 4 lira verdim. daha ucuz yani sanırsam. hem sıcak hem daha tazedir diye inandırdım kendimi. öyle olunca herşey güzel oluyor. yeterki inandır kendini bişeye hey sen. hey sen. bak buraya.

hıh.

kaçtane farklı hıh var?

bitane pink floydun comfortably numb versiyonu var. şarkı bittikten sonra "all riggght all righht" diyo seyirciler onu alkışlıyor diye. bence bi yanlışlık var.çok yavşak.

kız kardeşim 30 dakka boyunca annemle konuşmayı becerebliyor. imreniyorum. eğleniyor da hem. bide eskiden scissor sistersin comfortably numb ı kötü gelirdi artık güzel geliyor.

enteresan grup.





2 pabuç bağcığı:

spiritual 1/26/2007 1:08 pm  

Burada da baktatin bademi var ama bayat, o nedenle fiyat konusuna girmeye gerek kalmiyor. canim kavrulmus tuzlu badem istedi. ilk turkiye seyahatinde alinacak listesinde olmali..

Filthy and gorgeous'i dinlerken anlamsizca kafami salliyorum tramwayda ise giderken sabahlari.
Kulakliklardan tasan sesi duyanlar bi hos bakiyolar. Ben de onlara bos bakiyorum. Gecinip gidiyoruz iste...

alice in wonderland 1/30/2007 5:39 am  

K. içimizde yaşıyor.
:)

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP