Başka insanların günlükleri ve eski fotoğrafları ve kamera kayıtlarını izlemek isterdim. Hiç tanımadığım bir kişi bile olsa oturup saatlerce izleyebilirdim bir başkasının aile içinde çektiği video kayıtlarını.eskiler şöyle derdi kayıtlaanı.

onun dışında kendi kayıtlarımı da özlüyorum arada ama uğraştırır. bi de neden bazen benim kilom artıyor onu da anlamıyorum. bişi yemiyorum ki.

kar kış gelsin. bunalım olsun.



daha fazla birşey söylemek istemiyorum.



3 pabuç bağcığı:

sPa 1/30/2007 11:41 am  

ALKOL KILO ALDIRIR

phoenixia 2/01/2007 8:32 am  

kayıtlar ve fotolardaki görüntüler gerçekte yaşanılırken hissedilen şeyleri bi taraftan hatırlatırken, diğer ve tehlikeli tarafında ise her yeni baktığındaki algını üzerine yapıştırıyo...
(özne yüklem ilişkisi düzgün olmayan ama anlaşılır bi cümle oldu sanırız)
yine de seviyorum ben eski görüntülerin üstünü açmayı...

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP