Nedenler Geçidi


blogum açıldı nihayetinde. birçok sorun oldu. bir süre de post yazamadım. bu arada diğer siteyi de kontrol etmedim. ama çıktım ordan. neyse gece geç oldu şimdi bakınız saat 2 olmuş of acayip geç. amanda . müzik dinlemek çok güzel. mesela pink floydun pulse ı tamamen benim itunes da yokmuş aaa olur mu hiç. hemen taktım sidiyi yükledim bütün albümü.ooh. bi de izlemek istiyorum tekrar ama dvd yi kimbilir kime verdim. bu dvd verme işi de enteresan sevdiğin insanlara veriyosun sonra bir bakıyorsun ki bakamıyorsun unutmuşun kime ne verdin ne vermedin ne yaptın ne ettin kendini sorgular oluyorsun ve bir sonuca ulaşamıyorsun yani bir dvdden nerelere gelebiliyor insan demek için dedim bunca laf. gaza bak la bir göndermede bulunup kaparım burayı.
oh oh. bi de label ekleyeyim.bi de "why" diye google da image arayınca bu motor çıkıyor 2. sayfada. ne hoş dimi. kötü çekmişler

2 pabuç bağcığı:

Anonymous,  3/18/2007 2:44 pm  

Özlemiştik. Bloğun yeni formatı hoş olmuş.

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP