portakal ağacı


Espresso en sevdiğim içeceklerden biri diye blue jeandeki kapağa çıkmış küçük ünlü lafı etmekten kendimi alamayacağım sanırım. Istanbulda güzel espresso bulmak o kadar kolay değil aslında her espresso güzel olmaz. Hele bazı yerler vardır ki sucks. saks. çoraplar. neskafenin espressolarını içmeyin. bide kandırıyorlar yok yeşik kırmızı biri mild miş da biri strong muş. siktirsin. espresso dediğin sert olur zaten. espressonun güzelliğini üzerindeki ince doymuş ve koyu köpükten anlayınız. bu köpük içinde hava köpükleri barındırmamalı. yani capiçinodaki gibi içi boş köpüklerden değil. şimdinin makinesi şık gözükmesinin dışında gayet iyi basınca sahip bu yüzden güzel espresso yapıyor. espresso makinelerinin en önemli özelliği basınçları. yani ne kadar bar basınç yükleyerek yapıyor kahveyi o önemli. ev makinalarının çok yoktur basıncı mesela. ay bu benim espressoyla ilgili ikinci postum mu oldu acaba. benim boyum ne posum ne. posa kaldı makinanın içinde onu atmıcam küresel ısınmaya saygılı olucam. gübre yapabilirim onu.ama o posayı gübre niyetine kullanmak isterken oradan portakal ağacı çıkmasın mı?

2 pabuç bağcığı:

alice in wonderland 3/24/2007 6:06 am  

portakal ağacı, fotoğrafını çok sevdim. bir de sorum olacak: bu fotoğrafta kaç dikiz var (voyör yerine)?

thelunatic 3/25/2007 12:45 pm  

portakal yoldakal. :)
ben 7 sayıyorum.

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP