Suda eriyen asprin


Alka seltzer her derde deva olabiliyor. Aslında ben ondan önce sedergine'e takıntılıydım. Adamlar hem ağrıya iyi geliyorlar hem de c vitaminiyle seni destekliyorlar ki kendine gelesin. O kadar taktım ki hatta ben bu suda eriyen asprin davasına içinde suda eriyen asprinin yakın görüntüleri ve sesi dışında pek manalı bişi olmayan bi film bile çektim. Manasız oldu. Belki de okadar da her derde deva olmuyormuş dedim ozaman kendi kendime. Artık kendi kendime konuşmuyorum. Stick to the point. Bu sedergine'i ben burada önerdiğim için sağlık bakanlığı bana kızabilir bu arada. Olsun karşıma alıyorum bakanlığı. sedergine'i baş ağrıyınca, kendini iyi hissetmeyince "ah şuracıklarım ağrıyor vaavayvayvay" diyince içiyorsunuz. Suda eriyen bişi olduğundan bardağa koymak en güzeli. Takip eden 30 dakika boyunca fıstık gibi oluyorum ben. Gençleşiyorum güzelleşiyorum. sonra 2 saat süre etki ediyor. çirkin konuşmaya başlıyorum. Ayıp.

2 pabuç bağcığı:

Ben 3/25/2007 5:33 pm  

hangisi daha basarili: alka seltzer? sedergine? nobetci eczane aramaya cikiyorum da

thelunatic 3/25/2007 6:34 pm  

duruma bağlı olarak değişir. Alkolle ilgili bir durumsa alka seltzer, ama normal ağrı ve sağlık sorunları için sedergine. hepsinden alınız

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP