Emniyet müdürünün yerine geçen çocuk emniyet müdürüne fırçayı çekmiş, emniyet müdürü de soğuk terler dökmüş. Hep böyle haberler oluyor. Ben de bir keresinde böyle bir makamda oturmuştum küçükken ama ne soru sordum hiç hatırlamıyorum.
İstanbul'daki güvenlik sorununu düşününce bizim ailenin oldukça bir çekmiş olduğunu farkettim. Mesela eve hırsız girdi, babamlara kapkaç yapıldı, motosikletim çalındı, kız kardeşimin laptopu arabasından çalındı, cüzdanı çalındı...

çekmişiz yani.

3 pabuç bağcığı:

Ben 4/05/2007 5:12 pm  

ailecek hedef tahtasi olmussunuz, onlar da bilumum atislar yapmislar.

bizim basimiza hic boyle seyler gelmemisti Istanbul'da. Yani tabi gelmesi hos degil de, neden gelmemisti. efsunlandik mi ne.

Unknown 4/06/2007 5:20 pm  

ben ethemefendide vailant bayisinin onunde bi dolandiricilik hatirliyorum.uckagitci 60kusur yaslarindaki amcaya yaklasiyor.diyor ki"aa amca selamlar,sen beni hatirlayamadin tabi,ben senin oglunun arkadasiyim,hani dis yaptirma hikayeleri vardi,senin olunun bana borcu var,onemli diil tabi ama hani bi soyliim dedim"amcanin tesdufen bu dolandiricinin yaslarinda bir oglu olmasin mi,disci bi arkadasi da olmasin mi.amcam bi guzel yanindaki nakiti bu uckagitciya veriyor.buna benzer bi hikayeydi aa ozetle konu bu.nasil ama?bi de yine ayni amcayi minibuste yokluyorlar,amca farkediyor,ama 2 kisilik hirsizlik cetesi minibusten inmis oluyor.amca minibusu durduruyor ve adamlarin pesine veriyor.ve yakaliyor:)adamlarin sivesinden kendi memleketinden olduklari sonucunu cikariyor."tuuu utanmazahlaksizlar-ve bilumum argo kelime ,kufur vs..-bi de su memleketten olacaksiniz vs vs..." diyor.
iste boyle aklima geldi ben de soyliim dedim;)

thelunatic 4/06/2007 5:31 pm  

of bu amcalara yapılanlar çok kötü tabii. yazık. şöyle bir yazısı vardı geçenlerde türker alkan'ın. suç oranı artıyor, suçlular hapishanelere sığmıyor ve yeni cezalar üretiliyor. mesela bilmemnerde birisinin cezası 1 yıl sinemaya girememek. neyse artan suçlular gün gelecek o kadar çoğalacak ki dışardaki masumları içeri suçluları dışarı çıkartmak zorunda kalacağız gibi bir ütopyaydı.
komikti.

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP