En güzel 3 nokta kullanma Yarışması

thunderbird ü iki bilgisayarda kurmak istiyorum bu konuda yardım talep ediyorum yetkililerden lütfen sesimi duyunuz. Öte yandan ipodumu da değiştirmek arzumu da buradan belirtmek isterim. Yetkililer aslında en iyisi bana biraz hibe yapsın. Ben de o hibeyi yerken ipodu thunderbird ü unutayım. Thunderbird outlook gibi bir program bu arada. belki bundan 20 yıl sonra oğlum okurken bu postu anlamaz diye söylüyorum.
Bi yerde motor bir kadın teror saçıyormuş herkesin bilgisine hem. babylonda görünmüş en son. Korkun. kooki. Düşünmeli.
Bbc'nin sitesinde acayip testler var çözülmesi şiddetle tavsiye edilir ama iş zamanından da çalar. bakınız: BBC - Science & Nature - Human Body and Mind - Surveys
şimdi de hüzün duyanlar için içli bir yazı: ben ben olamadım seni tanıdığımdan beri, aşkımın her köşesini hüzünle doldurdum, sen beni istemediğinden beri...
üçnoktalı cümle sonları yapanlara buradan madalya takmak istiyorum ayrıca. madalyayı kendi ellerimle yapıyorum hem. mozarttan requiem eşliğinde veriyorum. sonra da diskoya gidip diskodisko diye dans ediyoruz. arada ooh da diyebiliriz.
haydi 3 noktacılar başvurularınızı bekliyoruz.(tekil-çoğul konuşarak samimi olma)

8 pabuç bağcığı:

sPa 5/09/2007 1:53 pm  

neden oğul?
aşk köşeli mi? bu mudur tarifi yıllardır kimsenin tümünü dile getiremediği biricik sıfatlarından biri mi bu?
tencere dibim kara senin ki benden pırt mı?

Elsa 5/09/2007 3:28 pm  

üç nokta yapanlara hörmeler benden. yarışmana katılamiyciğim şansına küs.
çünkülüm sevmiyorum...
(esprime gurban, dünyanın en zeki insanı yaptı yine yapacagını, hobaroy)


iki noktayla üç nokta efekti yaratıp daha duygusal ve düşünsel izlenimler bırakanlara kocamaan alkış istiyorum. nefret ediyorum.

serap ocaklılar 5/10/2007 2:25 am  

sen ... sevmezsin ki...

thelunatic 5/10/2007 11:13 am  

spa, oğlum olsa ne güzel olur diye bir anda saçmalamışım.çok düşünmüş olduğum bir şey değil oysaki. Öte yandan aşkın köşeli olduğunu da düşünmedim o hüzünlü insanlar için saçmalanmış bir şiirdi. Benimki senden pırt ayrıca evet.
niva?

bitterelixir 5/10/2007 2:11 pm  

puantiyeli diş fırçası
..........
..........
..........
..........
..
..
..
..
..

Anonymous,  5/10/2007 3:30 pm  

yazıyla üçnokta

sPa 5/10/2007 6:32 pm  

use your brain sometimes
pls
once in a week before the diner

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP