Herkes manyadı

Garip insanlar var. Mesela bir tanesiyle yakın arkadaştık sonra birden delirdi kendisi telefonlarımı açmamaya falan başladı. Ben de onu aramamaya karar verdim. ne garip. Böyle başka insanlar da var. Herşey kabulumuz yeterki dostluk kazansın. 35 yıldır dostluk hep kazan'dı. İnceden bi laf geçirmeler bir adamsendecelikler, yok ben iyiyim sağol demeler. Herkes manyadı diyeceğim hoş olmayacak. Olsundu.

7 pabuç bağcığı:

Ben 5/10/2007 12:14 pm  

Gariplik bunun neresinde, heran herkes herseyi yapabilir.
Hosgörü ve umursamama bu gibi durumlarda dostlugun kazanmasina yardimci olur,if...

thelunatic 5/10/2007 1:34 pm  

E insan biraz garipsiyor hoşgörüp umursamamazlık yapsada. yarışmaya katılımınızı aldım bu arada.

Ben 5/10/2007 2:27 pm  

kazanacagimi bildigim yarismaya girmem ki.
...
...
...
provokasyon...
gereksiz polemik...
nananannanaaa...

Anonymous,  5/10/2007 3:21 pm  

nereden belli kazanacağın?
Belki de...

Anonymous,  5/10/2007 3:29 pm  

vah vah

thelunatic 5/10/2007 3:34 pm  

Dikkat!
Bu yarışmaya son katılım Cuma sabahı saat 11:00 dir.
Bu saatten sonra katılanların başvuruları kabul edilmeyecektir!

bitterelixir 5/11/2007 1:37 pm  

ne eğlenceli bir yer

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP