La vache qui rit


Son altı aydan beri güzelim çocuklar atari oyunuymuşçasına "rogar"-"logar"-"kapak" gibi yerlerden düşüyorlar ya işte bu yaz bahar "ne menemduygularımazarseksimgelir" mevsiminde de insanların böyle kapaklardan düşercesine yanlışlara düşmesine göz yummaya çalışırken ya bir başkası da bu kapaktan düşerse ozaman bu da gazete ve televizyonlara haber olacak bir hale gelir mi?dimi?değil mi?misal1:bir zatla sohbet ederken (ne zatı ben zat mıyım?) "herkes" kelimesi kullanılırsa neolur? oradan uzaklaşılır. ooh mis. ben herkes miyim? değilsin. kimsin sen cesur bir denizci mi, şair ruhlu bir don juan mı, maceraperest bir seks kölesi mi?verdureni seç!
bir de lavaşkiri reklamı yeniden aynı şarkıyla çıkmaya başladı ama reklam farklı. çocukluğumu hatırladım. lavaş kiri lavaşkiri yumuşacık kaymaklı lavaş kiri. herkesin sevdiği aaa a aa (burada inek anırıyor)
geçmişe dönersek bu herkes meselesine takık şahısların (ben şahıs değilim!) bu takıntısı ne olacak?Bir kurul oluşturmak istiyorum.
Reklamlar.

7 pabuç bağcığı:

sPa 5/29/2007 12:44 pm  

inek möölemiyor, gülüyor kendisi

indis 5/29/2007 1:32 pm  

mavi okyanusun dibine gizlenmiş siyah istiridye incisi...

Melmoth 5/29/2007 2:25 pm  

lavas girii, o kucucuk peyniri elli parcaya bolup 50 dakikada yemek gibi bir buyuk zevk bilmem.

alice in wonderland 5/29/2007 8:48 pm  

ben de simdi cocuklugumu hatirladim, herkes gibi, lavachequirit...

bitterelixir 5/29/2007 9:42 pm  

yağsız süt veren inek yapmışlar.

Ben 5/30/2007 10:55 am  

konuyu anlamadigim gibi tencere kapaklarini da anlamadigimi ifade etmeliyim. Herseyi anlamak da sart degil tabii ki ama özellikle merak ettigim konu su: kucucuk peyniri elli parcaya bolup 50 dakikada yemekten daha büyük bir zevkin bilinmemesi mümkün mü? Yetkililere bunun icin de seslenebilir misin?

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP