BAtık geminin esrarı. tribute to esrar

lensi ters taktım. değiştirmeye kalksan olmaz zaten iki aydır kullanıyorum. sinir bir durum ama sinir olmamayınca daha havalı duruyor. yapacak çok iş var uykusuz geceler yaşıyorum birkaç gündür. yanlış anlaşılmasın. hem bugünkü büyük merakım atlantik okyanusunda bulunan 500 bin adet altın muhafaza eden batık gemiyi çıkartırken çıkartanlar nasıl oluyor da çaktırmadan bitane altın cebine atmıyor. hadi diyelim ki çok iyi insanlar bunlar ki aslında bu da saçma çünkü bir araştırma şirketi buluyor batığı ve onlar çıkarıyor. noter gitmiyor mu mesela?yada tamam herkes çok iyi insan diyelim emdikleri sütler var, fakat bu, güvenlik önlemi almaya engel olamaz yani şirket kendi çalışanlarını çalar çırpar mı diye bir güvenlik mekanizması bulmak zorunda hisseder. mesela bütün çalışanlar çıplak olursa enkazı çıkartırken ozaman çalamazlar belki veya herkesin üstünde kalın delikli file giysiler. çok saçma. nasıl olacak bu iş bence biri çaktırmadan atabilir cebe. burdan yetkilileri uyarıyorum.

12 pabuç bağcığı:

Elsa 5/24/2007 1:19 am  

sana yeni lens alalım. dört alana biri bedava yer kadıköy keskin optik. inegöl köftecisi karşısı.

Elsa 5/24/2007 1:20 am  

adam postun sadece ilk cümlesini okuyup ona uygun koment atıp kaçar.

Ben 5/24/2007 11:32 am  

"The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
The Usual Suspects

thelunatic 5/24/2007 11:47 am  

adam artık jargonu öğrenmiştir adamla başlayan kelamlar eder. O lenscinin doktoru iyi mi bare. ben iyi doktor istiyorum. günümüzde lens veren yerlerin doktorları iyi olmuyor artık.
şeytan konusu da büyük muamma demek isterim. güzel filmdir ayrıca seyretmek gerektiğini hissettim şuan itibariyle.

Elsa 5/24/2007 12:56 pm  

doktorsuz lensçi bu, bildigimiz gözlükçü.

bitterelixir 5/24/2007 2:00 pm  

çıplak olsunlar ama gözlerinde gözlükleri, şnorkelleri, tüpleri ve paletleri olsun. ne heyecan ama hazine bulmak.

thelunatic 5/24/2007 3:19 pm  

ben doktor istiyorum els. doktorsuz lensçilere meydan okurken gitmem yakışık kaçmaz.

ya ama bitter kişi çalmasınlar altın

Ben 5/24/2007 5:18 pm  

göz doktoru arayisinda olmani ciddiye alarak tavsiyede bulunabilirim.
Dr Engin Altug 0 216 336 97 35

ve eger yaniliyorsam da onemli degil, belki baskasinin isine yarar

bitterelixir 5/24/2007 10:10 pm  

e çalmazlar onlar bilim insanı, hatıra fotoğrafı çektirirler altınlarla.

thelunatic 5/25/2007 10:18 am  

sizlere air den bir sarki gonderiyorum

Anonymous,  5/27/2007 9:30 pm  

Batık geminin malları bunlar, almalarında bir sakınca yoktur.

Anonymous,  11/11/2008 8:20 pm  

People should read this.

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP