birileri ölünce ağlıyorlar. ağlamasınlar. neden ağlıyorlar?kendi yalnızlıkları artıyor diye ağlıyorlar. Yoksa umurlarında mı dünya. hep ben hep ben.

6 pabuç bağcığı:

alice in wonderland 7/27/2007 5:59 pm  

kendi ölümlerinin kaçınılmazlığına ağlıyorlar. bir gün önce olanın artık olmamasına da.

Elsa 7/30/2007 5:17 am  

ben ölsem kimse ağlamaz. hep arabesk hep arabesk.

Anonymous,  7/30/2007 1:04 pm  

Bu hafta i�in yeni bir k�rt rica edelim l�tfen.

Anonymous,  7/30/2007 2:25 pm  

the test

Anonymous,  7/30/2007 4:26 pm  

kırt the test

Ben 8/01/2007 12:33 am  

hep ben hep ben

bunu cok sevdim ben

ya sen neden aglarsin?

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP