pırt the lunatic

"günü yaşayın, carpe diem" türü ıvır zıvır çok saçma. zorla güzellik olur mu corj?yorgi?
olmamalı. işte ben şimdi uzun bir yolculuk yapıcam mesela bugün, dün gece duş alırken dedim ki kendi kendime ya bu son duş alışınsa? işte ozaman bi garip zevk sardı beni. şimdi geçti ama.
yine sarsın. böyle zevklere ihtiyaç var lakin.

2 pabuç bağcığı:

indis 8/03/2007 5:04 pm  

son kez bi pabuç bağcığı yazdığımı düşündüm ben de ya geri gelmezsem die.. ay için bi fena oldu..

Ben 8/04/2007 11:39 am  

son dus alisinsa temiz pak gideceksin, bi de kelime-i sehadet, oh misler gibi.

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP