helaletmiyorum.org


Her ne kadar daha önce bu sayfadan, başbakanımıza serzenişte bulunup, borç istemiş de olsam, şimdi kendisinin başkanı olduğu iktidar partisine karşı yürütülen siz diyin ki internet kampanyası, reklamcılar desin ki viral marketing, sayfası, "helaletmiyorum.org"dan takip edilebilir. Sitenin protest duruşu, tasarımı ve yöneticilerini buradan kutluyorum.

ben bunu yazarken 204652. kişiydim hakkımı helal etmeyen.

0 pabuç bağcığı:

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP