Pace in Pieces


Blog yazılarımı yazmadan önce çok fazla ölçüp biçmiyorum. Bunun sonrasında da alice'nin de belirtmiş olduğu gibi yazım hataları yapabiliyorum ki normalde, halihazırda zırdelieşek gibi çalıştığım işimde yaptığım şeylerden biri de broşür vb. yapmak.
Eskiden buraya yazarken çok daha dikkatli olurdum buna karşın daha önemli şeylere dikkat etmezdim, şimdi tam tersi mi ne oldu? Amanın, Amanda! Sen...
Bu hatalarım dolayısıyla özür dileyecek halim yok lakin, nihayetinde beyin bilir.

Çook uzun zaman önce (2,5 hafta) bir harddiskim vardı ki üstüne basmak suretiyle içindeki onca önemli bilgiye ve kendisine rahmet diledim. doktorlar geri döndürmek istedi ama bunu 1250 dolarcık karşılığında yaparız dediler. kabul etmedim. yeni bir evlat edinirim dedim. sonra da şöyle düşüne yazdım:
"yarın öbür gün, her ama herşeyimiz bilgisayarda olduğunda ve elektrik kesildiğinde ne yapacak göz kapaklı kişiler?"
O yüzden, nemelazım diyip, sürekli bilgi yedeklemek lazım, yedeğin yedeği olsun ömür boyu.. bir de insan ilişkilerine sıçrarsa neolur kim bilir?

İyi edebi metinlerde, kadınların erkeklerden daha zeki olup, erkekleri kolayca kandırabiliyor olmalarını uzun uzun düşündüm ancak bunu burada yazacak değilim.
Yani erkeği kandırmak kolay, kadını kandırmak güç. bkz. geçmiş yazılar

Bahar aylarında depresyona girebilen kadınlara da dikkat etmeli, sonbahar depresyonlarından daha tehlikeli olabiliyor.

3 pabuç bağcığı:

merve 5/12/2009 10:25 am  

hello 'beyin bilir'kisi... Yahu benim bu yazidan anladigim aslinda erkek beyni cok da sey bilmiyor sanki:) neden diyecek olursaniz efendim, erkeklerin kolay kandirilmasi dogrudur hatta bu durum icin kullanilan bir soz bile olusmustur 'Dinsizin hakkından imansız gelir' Saz heyetinde 14. keman durumunda 'seni abim, kardesim gibi severim'soylemi de erkekleri iliski istenmedigine dair kandirma yolunda giden ilk adimdir, sonrasinda erkeklerin de cok sık kullandigi 'Hayatım şu anda karmakarışık, sorun senden değil,benden kaynaklanıyor, su sıralar kariyerime konsantreyim, yogunum, arkadas kalalım seklinde devam edebilir bu soz silsilesi... bu yazilarda hep bir 'kadinlar cadaloz erkekler saf, zavalli' modu sezmekteyim:) ayrica iliskileri yedekleyebilsek hic de fena olmazdi arada format da atar, bozuk yerleri duzeltip, yasayip giderdik mutlu-mesut...

alice in wonderland 5/13/2009 8:31 am  

merve'nin erkekleri yedekleyip hatta format atma fikrini sevdim. oysa diyecektim ki, yazim hatalarindan baslayip kadinlara ve dolayisiyla erkeklere nasil geldin, bravo dogrusu. takinti mi tak tak tak. ...

hakkaten, nedir, bi kadindir gidiyor? ne alip veremedigin var? cok fazla film noir izlemekten midir?

jazzy cat 5/22/2009 11:34 am  

bahar aylarında kadınlar depresyona girmiyor sadece uyanışa geçiyor,doğa gibi..belki karşılık bulma anlamında erkekleri hırpalıyor olabilirler,bu depresif bulunuyorsa diyecek yok.

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP