Icarus'un kulakları eşşek kulak




Belki saçlarım dağınık diye, belki de çok soru sorduğum için, çoğu kişi benim çok dağınık biri olduğumu söylüyor. Tabii, "bokyememe içgüdüsü" tamgaz çalıştığından hemen buna karşı argüman bulabiliyor. Ben de seyirci kalıyorum tüm olanlara.
Son zamanlarda mesela, halihazırda var olan bir takıntım için çok çalıştım. matbuu dökumanlarımı da düzenlemek için çok vakit harcadığım zamanlar da oldu. Ama bu sefer, bilgisayardaki dosyaları, klasörleri düzenlerken zaman nasıl da hızlı geçiyor seninleyken leyla.

bilgisayardaki klasörler (folder) istediğim şekilde ve yerde olmazsa tamamlanmamışlık hissiyle kavruluyorum. Ve hiç bir zaman da herşeyin yerli yerinde olması mümkün olmadığından sanırım hep kavruluyorum.

sonum icarusa benzemesin de...

4 pabuç bağcığı:

Anonymous,  6/08/2009 10:22 am  

H yine karıştı bilgine..

Hayatın1001Hali

merve 6/09/2009 12:53 pm  

H cok gizemli olarak dahil olmus konuya... sonucta kisi kendini bilir-biri sizi gozetliyor mr kirtthe lunatic ama yakinda sanirim bu kavram, kadinlara kotu davranis nedeniyle HIRTthelunatic olacak. Bu arada tanrıların kızıp onu kapattıkları labirentten kaçmıstı bir sabah icarus ve balmumundan yaptığı kanatları sabah ışığında parlıyordu, o kadar mutluydu ki göklere yükselirken, babası dedalusun sözlerini bile unuttu ona bu mutluluk. oysa ki KİBİRLİ olma demişti babası!Icarus yükseldikçe havaya girdi ve ben neymişim be abi derken farketmedi, güneşin balmumu kanatlarını erittiğini... bir düşme anında önemli olan düşüş değil toprağa çarptığın zamandır. neden diye sormuştu bu andan önce icarus kendi kendine, neden?
oysa ki onun unuttuğu tek bir şey vardı;
icarusun kanatları balmumundandi...

thelunatic 6/10/2009 8:12 am  

hirtthe lunatic komikmiş. olabilir yakıştırabiliriz kendisine...
bunun dışında h çok karışmadı insanlar sorumsuz.

son olarak bu iş güzelmiş... ben referansı vereyim, bilgi sahibi olmayanlar için referansları merve açıklasın..

jazzy cat 6/11/2009 3:27 pm  

midas, icarus vb mitleri bilmem ama hazır kafanda saç varken dağıtmaya devam, zaten ekmek de yiyosun bundan gibi;)
dosyaları da geç yani, saçı bağlayacak başka mevzu bulunur

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP