surata kapanan telefon sesini dikkatlice dinlemeli



Yazmaya zaman bulamıyorum. Okumaya da zaman bulamıyorum. Yanlış birşey var ama tam olarak çıkartabilmiş de değilim. koleksiyoner olmak isteyenlere öneri: yanlışlar koleksiyonu.

tabii şimdi yazıp okumadan gelip, bu kadar gayriciddilik olmamalı. Arkadaş okurlardan, bu blogtaki yazıların, üzerinde çok düşünülmeden yazıldığı, karışık olduğu, anlamsız olabileceğine dair yorumlar geldi. Bu yorumlar karşısında şöyle düşünüyorum: (ki varım)
herkesin haklı bir tarafı var. ben aksini savunacağım bu kişilerin ve yine haklı çıkacağım. çok da sıkıcı bir yazı oluyor bu gidişle. allah sizi başımızdan eksik etmesin. amin. siz de kimsiniz?

gençler ve gençlerin gelecekti kızlı erkekli müzik dinleyen çocukları nekadar mutlu olur bilmem ama, mutsuz kadınlardan bahsetmeden edemeyeceğim. etraftaki mutsuz kadınlar, herkesin en büyük derdi olmalı. eğitimden bile daha önemli bir ülke sorunudur bu. çünkü kadın mutsuz olursa, eğitim, yönetim, bilişim, para pul halt etmiş a dostlar. google'in google alerts isimli bir servisi var. ilginizi çeken kavram veya cümleleri yazıyorsunuz, o cümle veya kavramlar google da aranırsa size hemen bir mail geliyor. "evlat, "kara şimşek" i biri yine aradı haberin olsun!" diyor. ben de "mutsuz kadın" ı anahtar kelime seçtim. mail kutuma günde 43 kere düşüyor, temizlemekte zorlanıyorum. mutsuz kadınların arkasından ben temizliyorum. nokta. bu mutsuz kadınların hem mutlu hem mutsuz olma nedenleri yine ne acaba? erkek milleti. erkek milleti de kadınlara iyi davranmıyor ama. kötülük yapıyor. itlik yapıyor, piçlik yapıyor, korkutuyor, seviyor ama sevmiyor, sevmiyor ama seviyor gibi yapıyor, bir an için çok seviyor sonra yok oluyor, yalnızken prenses gibi davranıyor arkadaşlarının yanında artiz artiz duruyor, içip içip sarhoş oluyor, içki içmeden sarhoş oluyor, telefonlarımı açmıyor, telefonunda birşeyleri gizliyor, tek başına yemek mi yenir? biz erkek milletine çok iş düşüyor nihayetinde. kadınları sevelim, mutlu edelim, helak olalım buradan bütün erkeklere duyurulur. hışş hışş.
mutlu olan kadınlar çiçek saçıyor hem. bayılıyorum.

bir de şöyle laflar var onlar ayrıca neşe kaynağı: "mutsuz kadın yoktur, onu mutsuz eden adam vardır", "mutsuz kadın, mutsuz kadın, haydi gel yemeğe çıkalım" (bu marş)

öpüyorum canım. dıdıddıdıııııt. ddıdıdıdıdıdııııt.

7 pabuç bağcığı:

indis 7/07/2009 3:43 pm  

- mutlu kadın mı daha çok helak eder mutsuz kadın mı?
- mutlu aşk yoktur
- kadınlar kendilerine eziyet eden erkeklerden hoşlanır
- mutsuz kadınları mutlu edecek bir erkek, ida doğunda oturan tanrılar gibidir
- mutlu insan+ mutlu insan= 2 mutlu insan
mutsuz insan + mutsuz insan= 2 mutsuz insan
mutsuz kadın + mutlu erkek = 2 mutsuz insan
mutlu kadın + mutsuz erkek= duruma göre değişir

afırdığım bu aforizmalara kendi blogumda değiniciğim pek yakında zira buradaki koltuk rahatsız geldi.

defluo,  7/08/2009 12:10 am  

her mutsuz kadının arkasında oedipal mutsuz erkek ve o erkeğin arkasında da mutsuz bir kadın olmasın ve o kadının arkasında oedipal mutsuz bir erkek ve o erkeğin arkasında da mutsuz bir kadın olmasın ve o kadının arkasında oedipal mutsuz bir erkek ve o erkeğin arkasında da mutsuz bir kadın olmasın.

jazzy cat 7/08/2009 3:18 pm  

mutsuz insan çok ama iş zaten mutlu olmayı öğrenebilmekte...
mutlu olmasını bilen akıllı kadınlara denk gelesin inşalla diyerek audrey hepburn'un yanagından makas alıyorum.

Elsa 7/09/2009 1:50 am  

ulen lunatic ne güzel yazmışsın

thelunatic 7/13/2009 12:50 am  

elsa, sana selam olsun. e-a-s harflerini sevelim.
esra, mutlu olmasını bilen akıllı kadınlara denk geliyorum ne mutlu ki.
mesut, çok alemsin.
defluo, o erkeğin arkasında herzaman mutsuz kadın olmayabilir.
indis, mutlu aşk olma mı yauv?

indis 7/13/2009 9:04 am  

mutlu aşk vardır tabii de bunlar mutlu/ mutsuz aşk konularında halk arasında söylenegelmiş sözler, ben ördek verdim.

Anonymous,  7/30/2009 3:24 am  

düşündüm de, mutlu olmak adına insanların mutsuz olması ne kadar acıklı, ya da komik, nerden bakıldığına göre değişir tabii, bkz. woody allen filmleri, tam olarak Melinda Melinda.

başka bi deyişle, 'mutluluk' burjuvazinin, 'boş zaman' ve 'muktedir akıl'dan sonra yarattığı en şık palangadır. nokta.

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP