wolfgang tillmans


Fotoğrafı videodan daha çok sevmeye başlayalı çok olmadı. biraz daha zaman geçtikçe resmi de daha çok sevmeye başladım. git gide daha eski araçlara doğru kayış seziyorum.
(kayık sezin. sezin kişiler üstüne alınmasın! ya kayıklar? )

neyse çok ama çok sevdiğim hatta istanbul moderne de şık fotoğraflarıyla teşrif eden wolfgang tillmans german photo prize'ı almış. iki seneye benim de odamda bir tane olacak ondan. bekle beni tillmans

1 pabuç bağcığı:

indis 7/13/2009 9:07 am  

beeelli ki gezilen sergide wolfgang varmış. mı? yokmuş mu? ben de bu haftaki konuk sanatçımı wolfgang yapıcaktım da nette güzel örnekler bulamadım. püh.istanbul modern e geldi mi? galerist diil miydi? ben neden görmedim.

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP