koçero


Bizim burda bi çay ocağı var yemeklerden sonra orada çok güzel kahve içiyorum.türk. ama çay ocağı sahibinin parmağı kapıya sıkışmış kan oturmuş oraya kocaman. bide öyle bir kahve yapıyor ki mübarek hadi yapmasını geçtim yanıma kadar nasıl dökmeden getiriyor anlamıyorum.yani çok köpüklü yapıyor ve bir damla bak inan olsun bir damla daha sıvı iştigal etse kahve fincanına ki porselen kendisi ozaman kahve fincanının kenarlarından adeta birisinin sırtına bıcak sokmuşsunda ondan sonra o sokulan yerden kanlar akar ya ha işte aynen öyle akar gider. ama porselen fincanın içindeki kan değil ki.Neyse o kahvenin orada bir değnekçi var ve değnekçilere neden değnekçi dendiğinin adam ayaklı göstergesi. ki gerçekten de yaşlı bi adam onun yüzünden istanbuldaki otoparkçılara değnekçi deniyormuş. adamın gerçekten değneği var. sakat yani ve acayip polis gözlükleri var ve ben bakmaktan korkuyorum o gözlüklere çok tırstırtıcılar. ben de akşam o gözlüklerden alıp tırstırttırcam milleti. diskoda hem. oooh sakının.
hem bazı taksiciler para üstünü vermeme terbiyesizliği yaptığı zaman o taksicilerle kavga da ederim ben.

6 pabuç bağcığı:

alice in wonderland 5/19/2007 8:34 am  

değnekçi ne kötü bir ad. nerden çıkarmışlar, eskiden kahya denirdi, mesela dolmuş kahyaları vardı, taksi kahyaları vardı, bizim sokakta vardı, münir özkul'un aynısı, sokak köpeklerine bakardı, sanırım onlarla yaşardı, köpekleri belediye zehirlediği zaman günlerce ağlardı. hep gülümser ve iyi günler dilerdi, çok severdim, bizim sokağı sahiplenmiş bir ermiş olduğuna inanıyordum.

Burcu 5/19/2007 10:34 am  

Geçen gün Süleymaniye'deki bir dilenci kadına, yoldan geçen bir adam hayırlı işler dedi. Dilenci kadın da allah razı olsun dedi.

alice in wonderland 5/20/2007 12:25 am  

mesken edinmiş diyecektim, sonunda buldum kelimeyi. kendime yeni mesken arıyorum da, pek dalgınım.

indis 5/20/2007 10:28 am  

ay senin kavga etmediğin bi meslek grubu var mı ki zaten.

Ben 5/22/2007 11:52 am  

Bizim sokagin kosesinde de italyan bir ayakkabi tamircisi var. Yüzünde hep mutlu bir ifade, sanirsin her daim meditasyon yapiyor. Raflarda tamir edilmeyi bekleyen 3-5 cift ayakkabi, ustunde mavi is onlugu, tezgahinda bir kadeh kirmizi sarap. Mutlulugun resmini yapmis bile.

thelunatic 5/23/2007 10:27 am  

mesken kelimesi uzaklarda unutulabiliyor sanirim. degil mi alice? dilenci kadin iyi demis bence evet ayrica kavga etmedigim meslek gruplari var ama ozellikle berberlerle aram bozuk cok sendikayla.
canim turkiyemde mavi onlugunu giyip de bir kadeh sarabini icen tamirci yok ama o da guzel. hava guzel. bir blog olusturun. bir giris yapin.

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP