Reklam : Turuncu Makas Psikososyal Hizmetleri

Siz hiç çocukluğunuzla yüzleştiniz mi?

Çocukluğunuzla yüzleşmek size zor mu geliyor?

Sorunlarınızın nedenini bulamıyor musunuz? *

Turuncu Makas Psikososyal Hizmetleri sayesinde artık çocukluğunuzla yüzleşmek çok kolay. Bir telefonla sizi bütün hayatınız boyunca kovalayan sorunlardan kurtaralım.



0212 346 50 00



* Yapılan araştırmalara göre insanların sorunlarının nedeni iş yaşantısı, stres, maddi kaygılar değil bireylerin çocukluklarında ebeveynleriyle olan ilişkilerinden kaynaklanmaktadır.

6 pabuç bağcığı:

phoenixia 5/13/2007 1:32 am  

e hadi yazık olmasın,dökülmesin diye hergün bi önceki gün pişen yemeği ısıtıp yemeye alışmış bi millet olsak da..sorarım nedir yani bu... bu harf sölenmemiş miydi.. kullandınız çok mu memnun kaldınız yoksa...memnun kalıp kalmadığınızı nerden bilcaanız...
noktalarım canım benim,canım benim demek isteyerek uzaklaşıyorum..

bi de severim..

Ben 5/13/2007 2:00 am  

bi de "mor testere" diye subesi var, o da cok basarili. 00 41 22 329 35 66.

bitterelixir 5/13/2007 10:22 am  

çocukken gördüğümüz ruyaları anlatsak yanına da hayallerimizi koysak şu anki durumumuza bir çare bulunur mu? aradım açmadılar.

thelunatic 5/13/2007 8:46 pm  

phonexia bu bir reklam. Zaman zaman kendisi otomatik çıkıyor. Reklamın başarısı tekrarda gizli ayrıca. Noktalama yarışması bitti hem.
Mor Testere iç açıcı değil ama ben.
Bitterelixir, seninkisi esaslı bir sorun. Bilemedim.

phoenixia 5/13/2007 10:30 pm  

noktalarımı yarıştırmak için kullanmam zati..

Ben 5/13/2007 10:48 pm  

isme bakma sen, sunulan hizmet önemli

Post a Comment

bir daha düşün ey düşünür!

Burada metni yapılandırın

İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik İçerik
kusmadan
içerik içerik
bög

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP